חיפוש

בואו לגלות...
מהלכי שיווק – קולנוע דרום – קפה גותה
1) גרילה בפסטיבל
a. גרילה גותה – איך עושים קפה חברתי?
השראה: החלוץ 33 (יום האהבה)
חזון: מפזרים המון חפצים קטנים (לדוג' גזיר כוס קפה עם הנעה לחיפוש בפייסבוק "איך עושים קפה מאנשים?") בחיפוש יעלו פוסטים שאנחנו נקדם שיסבירו על קפה גותה (אפשר לשלב עם רישום דוא"ל) מפזרים בכמויות של אלפים בפסטיבל (עלות זניחה) ובודקים לפתח!!!



b. המירוץ למיליון – ארוחה משפחתית מפנקת עלינו
השראה: המירוץ למיליון אתגרי רחוב שמזכים את המתמודדים ברמז להמשך המשימות.
החזון: ללא התראה מוקדמת, בתיאום הפקת הפסטיבל עולה איש הפקה ומכריז ברמקולים על האתגר – בתוך 60 דק' הראשון שמשכנע 10 אנשים שהקפה בגותה הכי טעים ואיכותי בעיר וגורם להם לבצע את הרכישה זוכה בארוחה משפחתית (4 נפשות) במתנה.



שלבי ביצוע:
1. הכרזה בבימת הפסטיבל
2. כל מתמודד מקבל טופס ועט ורושם בו את העשרה שבאים לקנות כולל מס' טלפון
3. הוא משכנע אותם לפי ספיץ' שאנחנו ננחה אותו ובכך שזה מזכה אותו בארוחה משפחתית (4 נפשות) - ככה מתוודע הנענה לאתגר גם בקפה האיכותי וגם בארוחות העשירות לכל המשפחה.
4. הראשון שמצטלם עם כל העשר שקנו ומעלה לדף של גותה זוכה בארוחה המפנקת.


להרשמה לחצו כאן
גלריית תמונות
תגובות לדף